Perlička slaví!

30.04.2014 21:17

 

 

Dnes Perlička oslavila své 2. narozeniny. :)

Již včera jsem dala zatuhnout základ z dortu a dnes ráno jsem dort jen vyklopila a dozdobila. Nechala jsem ho, pro jistotu, ještě pár hodin zatuhnout.

  

Odpoledne jsem si Perličku vzala do pokoje. Dala jsem jí dort. Moc jí chutnal, za což jsem opravdu ráda. Byl to můj první pokus o psí dort. 

Po snězení části dortu, jsem Perličce dala dárky, které prostě hned musela ochutnat. :D Nejvíce si ale zamilovala skákající míček. 

 

  

    

Když Perlička snědla asi půlku dortu, směla ochutnat i Boorinka. Chvíli jedly spolu, ale potom byla Perlička už plná a tak si šla lehnout a okusovala vepřovou nohou, zatímco Boorinka dojídala zbytek dortu.

   

 

Po vydatném jídle jsme si na hodinku lehly, aby holkám slehlo. A Perlička ležela s jejím oblíbencem, s Wildou (William - The Red Eyed Dragon Felicitas).

Když holkám slehlo, šly jsme na dlouhou procházku do lesa. :)

 

 

 

Recept na dort:

Potřeby:

Rýže

Konzerva

Pamlsky

Bílý jogurt

Piškoty (psí)

 

Postup:

1) Uvaříme jeden pytlík rýže a smícháme ho s celou konzervou. Můžeme přidat drobné pamlsky či párek nakrájený na kolečka. Necháme v misce zatuhnout. (nejlépe přes noc)

2) Zatuhlý dort vyndáme z ledničky a vyklopíme z misky na talíř. Pomažeme bílým jogurtem a ozdobíme piškoty. Opět můžeme použít mnoho dalších dobrot, pro konečnou úpravu dortu.

Poté necháme znovu zatuhnout. Zde už stačí jen pár hodin.

3) Teď už můžeme podávat. Přeji dobrou chuť. :)